13 september 2020

Spreekuur hulpdienst

De SP in Doesburg heeft een hulpdienst.
De SP afdeling Doesburg heeft een eigen Hulpdienst waar je terecht kunt met allerlei vragen en problemen. U kunt er terecht voor informatie en advies en wordt, indien nodig, doorverwezen naar een deskundige die u verder kan helpen. Iemand van de Hulpdienst kan dan ook met u meegaan. Deze dienst is gratis en voor iedereen.
Aarzel dus niet als u denkt ondersteuning te kunnen gebruiken.
Je kunt vanaf 23 september elke woensdagavond van 18.30 uur tot 19.30 uur terecht op het inloopspreekuur in het Arsenaal (begane grond), Kloosterstraat 15 in Doesburg.
Buiten deze tijden kunt u ons bereiken op de volgende manieren
Telefoon: 06-39425547 (bereikbaar op maandag t/m donderdag van 18.00 t/m 19.30 uur
E-mail: doesburg@sp.nl
Tijdens de schoolvakanties is er geen fysiek spreekuur. De hulpdienst is dan wel telefonisch en per mail bereikbaar.

17 augustus 2020

Beloon de helden actie Centrum

Foto: Michael Bouwman / Henk Kuipers

Afgelopen zaterdag in het centrum gestaan voor de zorg, die verdient namelijk meer dan alleen applaus!

2 augustus 2020

de zorg verdient meer dan applaus

Foto: Michael Bouwman / Magda Rijk

Actie beloon de helden zaterdag 1 augustus bij de dekamarkt

21 juli 2020

SP in Doesburg wil meer waardering voor de zorg

Onze zorg verdient meer dan alleen applaus. Dat is de titel van de petitie die de SP is gestart en die inmiddels al honderdduizend keer is ondertekent. In Doesburg is de lokale SP-afdeling ook druk bezig om steun op te halen voor de petitie. Op zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur, 25 juli bij de Aldi, 1 augustus bij de Dekamarkt en 8 augustus in de Binnenstad willen wij graag met u in gesprek hierover en u vragen om onze petitie te ondertekenen.