Wat doet de hulpdienst van de SP?

De SP in Doesburg heeft een hulpdienst. Veel mensen die met instanties te maken krijgen, worden van het kastje naar de muur gestuurd. Of ze raken verdwaald in een woud van regels en procedures. De SP-hulpdienst biedt een helpende hand.

Juridische hulp kunnen wij niet bieden. Even snel de knelpunten oplossen ook niet. We bieden wel hulp met onze kennis en ervaring. Want soms heeft een onafhankelijk persoon meer overzicht dan iemand die middenin in de narigheid zit. Wij denken mee. Wij kunnen helpen om dingen uit te zoeken. Wij weten hoe je een brief moet schrijven die gelezen wordt. Waar een probleem is, is een oplossing, denken wij.Zo nodig verwijzen wij door naar de juiste instanties. En als er zaken zijn die om stevige actie vragen, dan kan de hulpdienst ook helpen. Daar zijn we de SP voor!

De hulpdienst is daarom voor iedereen: zowel voor leden als voor niet-leden!

Garanties kunnen we niet bieden, wel hulp en advies.

De hulpdienst is te bereiken via het telefoonnummer 06-39425547 op maandag t/m donderdag van 18.00 uur  t/m 19.30 uur
je kunt ook een mail sturen

Om u te woord te kunnen staan willen wij graag uw naam weten.
Hiermee kunnen wij u bereiken en antwoorden.
U kunt uw telefoonnummer achterlaten. Als u dit niet wenst, hoeft u dit veld niet in te vullen.
Laat hier uw bericht achter.