De Hoge Linie

28 mei 2018

Uitbreiding in Fraterwaard: Een goede afloop, foute aanpak!

Foto: st fraterwaard / st fraterwaard

Inwoners van Doesburg die zich betrokken voelde bij de utbreiding van Rotra en Ubbink waren in de tropische hitte afgereisd naar de Ijsselhoeve. Het leidde tot een verhitte bijeenkomst niet alleen vanwege het weer maar ook vanwege de frustratie die de betrokkenen hebben. Maar zei kregen goed nieuws; het voorkeursontwerp wordt niet uitgevoerd omdat dit te duur is.

3 mei 2018

Zoek een alternatief voor uitbreiding bedrijven Fraterwaard

Foto: st fraterwaard / st fraterwaard

Mevrouw Mulder, u zegt 20 maart bij omroep Gelderland over de Fraterwaard: 'Als ik moet kiezen tussen bevers en 100 man werkgelegenheid, dan vind ik dat een lastige.'

29 mei 2016

Handen af van de Linies!

Een nieuwe stichting, ingesteld door het college van Doesburg, wil op de Linies een uitkijktoren en kunst plaatsen waar de wereld op afkomt. De SP Doesburg is van mening dat dit zal leiden tot verval van de natuur.

29 mei 2016

SP wil meer duidelijkheid bij de Structuurvisie

Om meer duidelijkheid te krijgen bij de Ruimtelijke Structuurvisie 2030, waar nog veel van de plannen abstract blijven, heeft de SP bij de raadsvergadering van 26 mei een aantal moties ingediend.