Een beter Nederland begint in Doesburg!

18 februari 2006

Een beter Nederland begint in Doesburg!

250 leden, 24 kandidaten, een bonk ervaring en een stevige ambitie. Daarmee gaat de SP in Doesburg de raadsverkiezingen in. ‘We zullen weer veel op straat zijn’.

De campagne is begonnen. Als gevolg van alle commotie van de afgelopen weken weten de Doesburgers dat het op zeven maart weer echt ergens om gaat. De SP gaat graag met de Doesburgers in gesprek over waar het in de toekomst naartoe moet met onze stad. Daarom zal de partij weer veel op straat zijn, met goed verzorgd materiaal en (het heeft even wat moeite gekost, maar ze zijn er weer) de onmisbare, alle politiek en ander vuil verwijderende SP-schuursponsjes... Alleen aan de deur verkrijgbaar!

Alle wijken zullen worden aangedaan door het SP-promotieteam, bestaande uit het actieve kader en een heleboel andere vrijwilligers. Het straatbeeld in Doesburg is inmiddels ingrijpend gewijzigd door toedoen van de plakploeg. Voor posters, folders, programma’s etc.: stuur een mailtje naar doesburg@sp.nl of bel 0313-473443. Blijf het verkiezingsnieuws volgen op www.doesburg.sp.nl!