'We willen verder. Úw steun is nu keihard nodig!'

3 maart 2006

'We willen verder. Úw steun is nu keihard nodig!'

Willem Bouman roept alle Doesburgers op om er op 7 maart voor te zorgen dat een eendrachtig, betrouwbaar en sociaal gemeentebestuur aan de slag kan.

Beste mensen,

Sinds jaar en dag zijn we als SP actief in Doesburg. We hebben er een schat aan ervaring mee opgebouwd en nemen die graag mee naar de toekomst.

De belangen van onze stad staan altijd centraal en we houden u geregeld op de hoogte van onze inzet. De strijd voor het behoud van onze gemeentelijke zelfstandigheid was voor mij het absolute hoogtepunt. Een eendrachtig Doesburg heeft die zelfstandigheid voor de poorten van de hel weggesleept.

Actief zijn onder de mensen, in de wijken, blijft de basis van ons werk. In de raad herkent u de SP aan een duidelijke inbreng in het debat, aan het nakomen van afspraken en aan de rechte rug als het er echt op aan komt. Zelf heb ik als wethouder mijn best mogen doen voor Doesburg en ik wil graag verder. Er komt de komende tijd veel op ons af!

Doesburg is gebaat bij een eendrachtig, betrouwbaar en sociaal gemeentebestuur, dat flink wil aanpakken. Een sterke SP is daarvoor de beste garantie!

Met vriendelijke groet,

Willem Bouman