’Bus naar Doetinchem beter, nu de rest!’

21 mei 2008

’Bus naar Doetinchem beter, nu de rest!’

De actie 'De Bus moet beter!' heeft opgeleverd dat er geen kinderen meer bij de bushalte achterblijven als gevolg van overvolle bussen. SP-raadslid Jos van de Beek is daar nog niet tevreden mee.

SP-raadslid Jos van der Beek heeft het gemeentebestuur van Doesburg opgeroepen om de druk op de ketel te houden bij busmaatschappijen en overheden om het openbaar vervoer rond Doesburg te verbeteren: “Het busvervoer naar Doetinchem wordt verbeterd. Maar er speelt méér. We moeten nu verder knokken om Doesburg ’s avonds en in het weekend beter aan te sluiten op het OV”. De SP werd door alle partijen in de gemeenteraad geprezen voor haar actie om de problemen rond het busvervoer op de agenda te krijgen en de eerste resultaten daarvan. Jos: “We zijn blij met die waardering. De dank gaat van onze kant uit naar iedereen die geholpen heeft om het succes te behalen. Opnieuw is aangetoond dat actie helpt!”