Agnes, van harte!

22 juni 2008

Agnes, van harte!

SP Doesburg feliciteert Agnes Kant: 'Samen werken we verder aan een beter Nederland!'

AK

‘Onze’Agnes Kant werd vrijdag unaniem tot onze nieuw fractievoorzitter in de Tweede Kamer gekozen. We feliciteren haar harte met het breed in haar gestelde vertrouwen: in de fractie, in de partij, en vooral ook…op straat! In de Doesburgse wijken zijn de reacties op het nieuws onverdeeld enthousiast. Alom is men ervan overtuigd dat de keuze voor Agnes een hele goede is. Onze partij verdient en krijgt een leider die de zaken goed naar voren kan brengen, over uitstekende kennis beschikt, een prima strategisch besef heeft. Maar ook iemand die ervan overtuigd is dat kennis en inzicht alléén niet voldoen zijn om resultaten binnen te halen, juist terdege beseft dat aan de kracht van argumenten de macht van het getal moet worden gekoppeld als het erop aankomt. Geen fractie zonder actie, geen geloofwaardige inzet in de parlementen zonder de daad bij het woord te voegen en mensen op de been te brengen als dat nodig is! Agnes, we wensen je heel veel succes op je nieuwe plek. Samen werken we verder aan een beter Nederland!

Bestuur SP afdeling Doesburg

Jan bedankt