SP Doesburg trots op Agnes Kant

5 maart 2010

SP Doesburg trots op Agnes Kant

De Doesburgse SP-afdeling roemt de verdiensten van scheidend SP-fractievoorzitter Agnes Kant.

Agnes Kant Wij SP-ers in Doesburg hebben met groot respect kennis genomen van het besluit van ‘onze’ Agnes om het Haagse wereldje te verlaten. Voor Agnes moet het een enorm moeilijke afweging zijn geweest, want we kennen haar geef-nooit-op-mentaliteit. Ze is en blijft met haar gedrevenheid en doorzettingsvermogen een fantastisch voorbeeld voor al onze actieve partijgenoten en voor vele anderen, binnen en buiten de partij.

Agnes Kant legde in de jaren negentig samen met de huidige wethouder Willem Bouman de basis voor alle tegenwoordige successen van onze partijafdeling. Dankzij Agnes kwam ons werk destijds op een veel hoger plan en kon het doorgroeien tot wat het daarna geworden is: altijd actief en effectief. Vanaf 2002 konden we deel uitmaken van het Doesburgse college van B en W en ook daarmee goede dingen bereiken.

We danken Agnes voor al het werk dat ze in het kader van onze partij gedaan heeft en wensen haar alle goeds toe voor de toekomst!

Bestuur en fractie SP afdeling Doesburg