6 APRIL ZORGMANIFESTATIE DEN HAAG, BUSVERVOER GEREGELD, IEDEREEN KAN MEE

27 maart 2013

6 APRIL ZORGMANIFESTATIE DEN HAAG, BUSVERVOER GEREGELD, IEDEREEN KAN MEE

Het comité ZORG VOOR ELKAAR roept op om massaal mee te gaan naar de landelijke zorgmanifestatie in Den Haag, 6 April, op het Malieveld, Den Haag, 12:00 tot 15:00. Geef je nu op! Vakbond Abvakabo regelt het busvervoer.

Het actiecomité 'Zorg voor elkaar' roept alle Doesburgers op om mee te protesteren. Woordvoerster Heidy Melissen: “De desastreuse plannen van het kabinet moeten van tafel. Om dit kracht bij te zetten wil we met zo veel mogelijk mensen uit onze regio onze stemmen laten horen op de landelijke manifestatie op 6 april. Wilt u mee naar de landelijke manifestatie 6 april, laat het ons weten, we zorgen voor gezamenlijk vervoer. Schroom niet om mee te gaan als u zelf hulpbehoevend bent, er zijn immers voldoende zorgverleners aanwezig!”

Opgeven voor gratis gezamenlijk vervoer:
Heidy Melissen 06 48270156
Facebook: Zorg Voor Elkaar Doesburg
Email: zorgvoorelkaardoesburg@gmail.com

Zorg voor Elkaar’ is opgericht door thuiszorgmedewerkers in Doesburg en omgeving. Aanleiding is grote bezorgdheid over de kabinetsplannen voor de zorg. Zo wordt het recht op hulp bij huishouden grotendeels afgeschaft en krijgen de gemeentes meer zorgtaken voor veel minder geld. Ook wordt er alleen nog maar hele zware zorg toegestaan in de zorginstellingen. Een groot deel van de ouderen en andere zorggebruikers kunnen nergens meer rekenen op zorg: niet in het verzorgings- of verpleeghuis en niet thuis.