Patrick Ott en Martijn van Butselaar nieuwe bestuursleden SP Doesburg

22 maart 2013

Patrick Ott en Martijn van Butselaar nieuwe bestuursleden SP Doesburg

Patrick Ott en Martijn van Butselaar zijn de nieuwgekozen bestuursleden van de SP afdeling Doesburg. Alle andere bestuursleden gaan door. Het wordt een druk jaar!

De twee nieuwe bestuursleden draaien al even mee in het afdelingsbestuur en gaan er samen met de anderen de schouders onder zetten om van 2013 een succesvol SP-jaar te maken, vol enthousiasme en actie. Patrick Ott: "We hebben er zin in. Ik heb al een tijdje mogen meedraaien in het comité ZORG VOOR ELKAAR en gezien wat actie met mensen doen kan. Dat gaan we uitbreiden!" En Martijn van Butselaar: "Ik wil graag mee de wijk in, het werk onder de mensen is wat de SP onderscheidt van de andere partijen, ik ga daar graag m'n energie in steken!".

De planning van wat er in 2013 precies gaat gebeuren werd ook besproken met de leden. Dan gaat het over de verdere versterking van het kader, over het werk onder de mensen, over het belang van activisme. Ook werd een commissie ingesteld die de raadsverkiezingen van maart 2014 gaat voorbereiden.

Tijdens de ledenvergadering werd een interessante stellingendiscussie gevoerd over de landelijke SP -plannen voor democratisering van de economie. Op 20 april is er een regioconferentie in Arnhem over het zelfde onderwerp, wie mee wil kan een mailtje sturen naar doesburg@sp.nl.