Wel samenwerken, geen superstaat!

18 mei 2014

Wel samenwerken, geen superstaat!

Dinsdag 22 mei gaan we naar de stembus voor de Europese verkiezingen en het is o zo belangrijk om uw stem uit te brengen. Omdat Nederland bestuurd moet worden vanuit Den Haag en niet vanuit Brussel. Ja, het is belangrijk om samen te werken met andere Europese landen als het gaat om milieu, criminaliteit en economie. Maar laat het Europese parlement niet de hoogte van verkeersboetes, belastingen, huurprijzen of uitkeringen in Nederland bepalen om maar enkele dingen te noemen.

Landelijk roept de SP iedereen op om u stem uit te brengen omdat dit zo enorm belangrijk is. Natuurlijk wilt SP Doesburg ook een steentje bijdragen om het belang van stemmen aan u duidelijk te maken en daarom waren we zaterdag 17 mei dan ook in het centrum van Doesburg te vinden. Met onze flyers waarin we duidelijk maken dat we deze EU beu zijn en een beter en socialer Europa willen. Waar we samenwerken met andere Europese landen maar Nederland geen provincie van een Europese superstaat zal worden.