SP enquête, wat weet u van uw stad

12 februari 2015

SP enquête, wat weet u van uw stad

De SP gaat in de stad rond met vragen over landelijke armoede cijfers maar ook over miljonairs. En met de vraag wat nu eigenlijk mantelzorg is? Wat de gemeente het afschaffen van schoolzwemmen precies oplevert en wat de uitkijktorens op de Linies gaan kosten? De SP deelt het graag met u.

Als voorproefje hebben we onze vragen alvast aan enkele mensen gesteld om hun mening te peilen. Agnes Kant bijvoorbeeld, of de jonge ondernemer uit het centrum die de frietzaak runt. Zij hadden gemeen dat ze zich verbaasden over het aantal huishoudens dat in armoede leeft en de relatief kleine groep die het kapitaal in handen heeft. Maar dat is iets waar de SP zich al heel lang over verbaasd. Dat het vermogen niet iets eerlijker verdeeld kan worden.

We gaan de stad in met onze vragenlijst en misschien komen we ook bij u aan de deur. Geen zorgen als u de antwoorden niet paraat heeft, het gaat het er ons om informatie te delen en duidelijk te maken dat er genoeg is voor iedereen!

Komen we niet bij u aan de deur of bent u net niet huis maar wilt u wel uw vraag of opmerking kwijt? Hier op onze website kunt u contact met ons opnemen.