Doesburg op zoek naar een stevige communicatiemedewerker

31 juli 2015

Doesburg op zoek naar een stevige communicatiemedewerker

Foto: SP

Patrick Ott, Fractie voorzitter van de SP Doesburg, stelt zich op ludieke wijze beschikbaar voor een functie die de gemeente Doesburg heeft opengesteld. Er wordt door de gemeente gezocht naar een stevige senior communicatiemedewerker die de communicatie een nieuwe impuls kan geven.

Patrick Ott stelt in zijn sollicitatie dat hij de communicatie van de gemeente Doesburg een nieuwe impuls kan geven door simpelweg tussen de Doesburgers te staan en te luisteren. En in gesprek te gaan met inwoners. Zoals zijn partij altijd heeft gedaan.

De SP geeft al tijden aan dat de communicatie naar de burgers beter moet. Zo is het nog steeds niet duidelijk voor de betrokkene hoe het zit met hun hulp bij het huishouden. En werd er pas heel laat duidelijk dat de keukentafel gesprekken rondom de zorg de deadline van 1 juli niet zou halen. Dit is een half jaar uitgesteld tot 31 december en dat zorgde voor nog meer onrust bij de Doesburgers die al in onzekerheid verkeren over hun zorg.

In de sollicitatie geeft Ott aan dat hij graag het college van B&W en de portefeuillehouders zou willen begeleiden en adviseren in de communicatie. En stelt dat enkele gemeenteraadsleden die rol nu al vervullen maar dat hij van mening is ik dat dit is weg gelegd voor een professional.

Ott eindigt zijn sollicitatie naar stevige communicatie medewerker met de opmerking dat hij stevig is in woord, daad en figuur.