De SP Doesburg Jaarkrant is er weer

6 februari 2016

De SP Doesburg Jaarkrant is er weer

Foto: Jelle Berends

In februari valt hij weer bij u op de deurmat, de jaarkrant van SP Doesburg. Met daarin de stand van zaken rondom Chronisch zieken en gehandicapten waarvan SP Doesburg al geruime tijd zegt dat het beleid anders moet. Inmiddels heeft woordvoerder Jelle Berends namens de doelgroep al bereikt dat het College inziet dat het anders moet.

Er zijn de keukentafelgesprekken geweest, soms is dat goed gegaan al is er veel onduidelijkheid en uitstel geweest. Er zijn echter ook schrijnende verhalen, van mensen waarvan vele uren hulp is afgepakt die ze gewoon niet kunnen missen. Daarvoor, en ook voor beslissingen rond de vervoersvoorziening zijn inmiddels de nodige bezwaarschriften ingediend.

Er komen ook andere onderwerpen aan de orde in de Jaarkrant zoals onze Hulpdienst, betaalbare woningen voor iedereen en de Mantelzorgers op wiens schouder een steeds grotere last komt te liggen. SP Doesburg wenst u veel plezier met het lezen van onze krant en wanneer u hulp nodig hebt staan wij altijd voor u klaar.

Hieronder kunt de krant in digitale vorm downloaden.