Super Zaterdag in Doesburg

27 april 2016

Super Zaterdag in Doesburg

Foto: Jelle Berends / SP Doesburg

Na voorbeelden in het land hield ook de afdeling Doesburg zaterdag 23 april een super Zaterdag. De dag had als thema, terug naar één zorgfonds voor iedereen zonder eigen risico.

Zaterdagmorgen verzamelde er zich tientallen SP'ers zich in het centrum van Doesburg. Het doel van de dag was om door het centrum van Doesburg te trekken en aan te bellen. We vragen de mensen vragen of er problemen waren waar wij misschien mee konden helpen. Maar ook stelden wij de vraag hoe de Doesburgers dachten over het huidige zorgstelsel. Is de Doesburger daar tevreden over? Of is er belangstelling voor het plan dat de SP lanceert. Een zorgfonds, toegankelijk voor iedereen en zonder Eigen Risico.

Foto: Jelle Berends / SP Doesburg
Het blijkt dat de Doesburgers beslist warm lopen voor dit plan. We hebben meer dan 60 telefoonnummers mogen noteren van mensen die op de hoogte gehouden willen worden. Ook alle andere Doesburgers zullen via de media op de hoogte worden gebracht van dit landelijk initiatief. Er wordt ook een informatie avond georganiseerd om het plan toe te lichten.

Wij bedanken onze collega's uit de regio voor hun aanwezigheid en hulp voor een geweldige tomaatrode Super Zaterdag.