algemene ledenvergadering 28-09-2020

17 oktober 2020

algemene ledenvergadering 28-09-2020

Foto: Michael Bouwman
Op maandag 28 september 2020 hield SP Doesburg haar Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze ALV Stond in het teken van de aankomende verkiezingen voor de Tweede Kamer. Daarnaast is er stil gestaan bij de vacatures in het afdelingsbestuur.
Verkiezingen in het komende jaar
Op 17 maart 2021 zullen er verkiezingen gehouden worden voor de Tweede Kamer. Het concept-verkiezingsprogramma, de conceptkandidatenlijst Tweede Kamer zijn tijdens de ALV besproken. Daarnaast is er door de aanwezige leden een besluit genomen over wie er als afgevaardigden onze afdeling zullen vertegenwoordigen tijdens de regioconferentie op 17 oktober. Zij nemen de voorstellen en eventuele opmerkingen namens onze afdeling mee naar de regioconferentie.
Vacatures afdelingsbestuur
Heidy Melissen heeft zich niet verkiesbaar gesteld als afdelingsvoorzitter. We hebben met veel enthousiasme haar bedankt voor haar tomeloze inzet. Gelukkig nemen wij geen afscheid van haar, want zij blijft uiteraard wel fractievoorzitter. Er zijn 2 nieuwe kandidaten die het afdelingsbestuur graag komen versterken: Michael Bouwman is gekozen tot organisatiesecretaris en Magda Rijk is gekozen tot afdelingsvoorzitter.