Kandidatenlijst GR verkiezingen

28 december 2021

Kandidatenlijst GR verkiezingen

De kandidaten van SP Doesburg voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 zijn bekend. De Doesburgse leden van de SP hebben de kandidatenlijst samen tijdens een ledenvergadering vastgesteld.

De lijst wordt aangevoerd door Nicole Hammink, die eerder al met steun door de Doesburgse SP leden werd gekozen. Nicole heeft veel plannen op het gebied van armoedebestrijding en activiteiten voor jongeren.

Op nummer twee staat Heidy Melissen, momenteel gemeenteraadslid voor de SP in Doesburg. Heidy is al jaren een drijvende kracht voor de SP. Zij vindt het belangrijk om bij diverse zaken het raadswerk te ondersteunen en te begeleiden.

De hoogste nieuwe binnenkomer op de Doesburgse lijst is Ramiro Tuhuteru, momenteel fractie assistent voor de SP in Doesburg. Ramiro vindt dat minderheden een stem moeten krijgen en probeert jongeren te interesseren voor politiek.

Met deze lijst enthousiaste en actieve Doesburgse SP'ers kunnen we met trots de verkiezingen in en hebben we er vertrouwen in dat we samen de strijd voor een eerlijk en rechtvaardig Doesburg kunnen voeren. De SP staat voor een sociaal, groen, actief en veilig Doesburg waar iedereen er toe doet en mee kan doen.

De kandidatenlijst voor de SP in Doesburg:

1.     Nicole Hammink

2.     Heidy Melissen