Speeltuinplan in uitvoering

4 juli 2007

Speeltuinplan in uitvoering

Na Maanden van voorbereiding is men nu al een aantal weken bezig met het opknappen van de speeltuintjes. De gemeente Doesburg is begonnen in de wijk de Ooi.
speeltuinen

De SP heeft in oktober 2006 een uitgebreid verslag gepresenteerd waarin de situatie van de Doesburgse speeltuinen onder de loep is genomen. Na maanden van voorbereiding, worden de resultaten van het opknappen van de speeltuintjes, in de wijk de Ooi, nu langzaam zichtbaar. Zoals afgesproken bij de laatste bijeenkomst op de wijkavond worden de speeltuintjes van Tuyllplein en de Koppenbergh volledig opnieuw ingericht, en voorzien van nieuwe speelvoorzieningen.

Aan de goudenregenstraat en de koppelweg tussen de flats zijn diverse speelvoorzieningen al gerealiseerd.

De SP zal het realiseren van goede speelvoorzieningen voor heel Doesburg op de voet blijven volgen. De SP is zeer verheugd dat door de getoonde inzet van eigen leden en van de gemeente, er toch goede speelvoorzieningen gerealiseerd kunnen worden voor de Doesburgse jeugd.

Zijn er mensen die het actieve werk, wat duidelijk zijn vruchten afwerpt, willen ondersteunen door middel van actief meedoen met de SP, dan kan men zich bij het bestuur van de Doesburgse SP opgeven.

speeltuin 3

Het SP rapport over speeltuinen